Фургон-самоскид
IFA H3A 4x2
Фургон-самоскид
IFA H3A 4x2
фіксована ціна ПДВ не може бути вказаний окремо
9 000 EUR
рік випуску
1955
Стан
Вживаний
Місцезнаходження
Bovenden 

Зображення показують
Показати карту
Дані про машину
Ціна та місцезнаходження
фіксована ціна ПДВ не може бути вказаний окремо
9 000 EUR
- Місцезнаходження продавця:
- Alte Bundesstraße 48, 37120 Bovenden, Німеччина

Зателефонувати
Технічні деталі
- Пробіг:
- 1 000 км
- Потужність:
- 59 кВт (80,22 к.с.)
- Тип пального:
- дизель
- Тип передачі:
- механічний
- Конфігурація осей:
- 4x2
- Колісна база:
- 3 250 мм
- Загальна вага:
- 7 080 кг
- Маса без навантаження:
- 3 580 кг
- Максимальна вага навантаження:
- 3 500 кг
- Перша реєстрація:
- 01/1955
- Довжина вантажного відсіку:
- 3 400 мм
- Ширина вантажного відсіку:
- 2 150 мм
- Висота вантажного відсіку:
- 550 мм
- Колір:
- зелений
- Водійська кабіна:
- денна кабіна
- Підвіска:
- сталь
- Розмір шини:
- 8.25-20
- Кількість місць:
- 2
- Обладнання:
- зчеплення причепа, кабіна
Деталі пропозиції
- ID оголошення:
- A18028331
- Референсний номер:
- 1955
- Оновлення:
- останній раз 24.06.2025
Опис
Vehicle location: Bovenden, Kz. house, switch 5, leaf suspension, AHK air-light-hydr.
Psdpjvhg Hnofx Aa Eogu
Wheelbase: 3250 mm Body: Truck vintage - 3-sided tipper body, swirl chamber diesel engine type EM4-20, 4-cylinder ( in-line ), 6024cm³, water-cooled, unsynchronized 5-speed gearbox, top speed: 60km/h, The successor model of the H3 was the H3A truck. It was presented to the public at the Leipzig Spring Fair in 1949 and built from mid-1950 to 1956 at the VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH in Zwickau, initially as a platform truck. The H3A was a completely new development in its design as a long-hood truck with a diesel engine. The development of the diesel engine goes back to a VOMAG development for the Leipzig Spring Fair, the H3A appeared as a tractor unit with tank semi-trailer, other variants such as three-way tipper, livestock transporter, road tractor, tanker and with special bodies for the post office and DRK, as well as a furniture van. Around 180 H3B front-wheel-drive buses were produced at the LOWA plant in Bautzen on the basis of the H3A chassis. The main area of use was mainly in the civilian sector, but the H3A was also used by the Volkspolizei, or the barracked Volkspolizei, later NVA, Ex Dörr Spedition, errors excepted! ACCESSORIES WITHOUT WARRANTY, subject to alterations, prior sale and errors excepted!
- .
Оголошення було перекладено автоматично. Можливі помилки перекладу.
Psdpjvhg Hnofx Aa Eogu
Wheelbase: 3250 mm Body: Truck vintage - 3-sided tipper body, swirl chamber diesel engine type EM4-20, 4-cylinder ( in-line ), 6024cm³, water-cooled, unsynchronized 5-speed gearbox, top speed: 60km/h, The successor model of the H3 was the H3A truck. It was presented to the public at the Leipzig Spring Fair in 1949 and built from mid-1950 to 1956 at the VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH in Zwickau, initially as a platform truck. The H3A was a completely new development in its design as a long-hood truck with a diesel engine. The development of the diesel engine goes back to a VOMAG development for the Leipzig Spring Fair, the H3A appeared as a tractor unit with tank semi-trailer, other variants such as three-way tipper, livestock transporter, road tractor, tanker and with special bodies for the post office and DRK, as well as a furniture van. Around 180 H3B front-wheel-drive buses were produced at the LOWA plant in Bautzen on the basis of the H3A chassis. The main area of use was mainly in the civilian sector, but the H3A was also used by the Volkspolizei, or the barracked Volkspolizei, later NVA, Ex Dörr Spedition, errors excepted! ACCESSORIES WITHOUT WARRANTY, subject to alterations, prior sale and errors excepted!
- .
Оголошення було перекладено автоматично. Можливі помилки перекладу.
Постачальник
Примітка: Зареєструйтеся безкоштовно або увійдіть в систему, щоб отримати доступ до всієї інформації.
Зареєстровано з: 2002
Відправити запит
Телефон & Факс
+49 551 8... оголошення
Ваше оголошення було успішно видалено
Виникла помилка












