Правила ринку

Тільки конкретні пропозиції

Вносити в базу даних тільки конкретні пропозиції. Реклама, яка складається лише зі слоганів на кшталт "всі види кси-машин", на жаль, не може бути активована. В одному оголошенні має бути запропонована або конкретна машина, або фіксований пакет з декількох машин. У випадку комплекту машин у рекламному тексті необхідно чітко описати пов'язані з ними машини. Однак досвід показує, що реклама на окремих машинах привертає значно більше уваги, ніж реклама на пакетах машин.

Оголошення завжди зі змістовним технічним описом

Включіть змістовний опис у поле "Технічні дані" до ваших оголошень на Machineseeker. Розміщення оголошень без технічних даних у нас неможливе. Корисні поради щодо створення ефективних рекламних оголошень можна знайти тут .

Анонімні оголошення та оголошення за номерами скриньок неможливі

Вкажіть своє повне ім'я та адресу в профілі продавця. Анонімні оголошення, на жаль, у нас неможливі.

Відсутність у тексті реклами номерів телефонів/факсів та адрес електронної пошти.

Реклама не повинна містити номерів телефонів, факсів, мобільних телефонів та адрес електронної пошти. Ваші контактні дані автоматично генеруються з особистого кабінету клієнта, а також відображаються в готовому оголошенні. Тому не обов'язково вказувати свої контактні дані в тексті оголошення.

Відсутність інтернет-адрес в рекламі

Текст оголошення та фотографії Ваших пропозицій машин не повинні містити інтернет-адреси. Якщо Вас цікавить реклама логотипу для Вашої домашньої сторінки, Ви можете замовити її тут .

Відсутність посилань на інші рекламні оголошення

Реклама не може містити посилань на інші рекламні оголошення провайдера. Крім того, посилання на інтернет-магазини постачальника та інші торгові або аукціонні платформи не допускаються.

Машини, оголошені в оголошеннях, не можуть бути частиною аукціону.

Видалення проданих товарів

Будь ласка, негайно видаліть або призупиніть продані товари. Ми завжди намагаємося підтримувати нашу базу даних в актуальному стані. Тому об'єднання автомобілів вкрай небажано і заборонено AGB.

Відсутність нового завантаження після видалення оголошення

Не допускається негайне завантаження раніше видалених оголошень з міркувань спотворення конкуренції.

Відсутність логотипів у вигляді зображення машини або в зображенні машини

Не розміщуйте логотипи компаній як зображення машин. Розміщення логотипів компаній на зображеннях машин також заборонено.

Тільки зображення, які ви маєте право використовувати

Аналогічно, фотографії виробників, авторські права на які належать самому виробнику, або фотографії конкурентів можуть бути завантажені тільки з письмового дозволу відповідного правовласника.

Немає зображень-заповнювачів

Рекламні зображення, які містять лише "фото для підписки" або подібні, неможливі.

Не копіюйте тексти конкурентів

Просимо Вас самостійно підготувати технічні описи Ваших об'єктів, що виставлені на продаж. Копіювання текстів і частин текстів з оголошень інших продавців заборонено і зазвичай приносить тільки неприємності, яких ви не хочете мати.

Відсутність переліку ключових слів/пошукових термінів у рекламних оголошеннях

Надавати тільки відповідні технічні описи для відповідних машин. Використання ключових слів або списків пошукових слів не є можливим. Так само неможлива реклама інших машин, продуктів, витратних матеріалів та загальна реклама.

Відсутність назв компаній та повторів слів у заголовку реклами

Забороняється згадування власної назви компанії, а також повтори слів у заголовку реклами. Виробники не підпадають під дію цього положення.

Виберіть правильну категорію машини

Просимо також у власних інтересах подбати про те, щоб розміщувати свої оголошення у правильних категоріях.

Без реклами за 1 євро

Будь ласка, не вказуйте в оголошеннях ціни в 1 євро. Оголошення, в яких ціна покупки становить 1 євро (також як FP або VB), не будуть активовані. Якщо Ви не бажаєте вказувати ціну, будь ласка, залиште поле ціни порожнім при введенні. Після цього для Вашого оголошення автоматично відображається примітка "Інформація про ціну".

Відсутність рекламних заголовків

Вказуйте змістовну інформацію в позначенні машини / типу транспортного засобу, а також виробника та моделі, і не використовуйте рекламні формулювання. Тільки так ваші оголошення зможуть знайти потенційні покупці за допомогою функції пошуку.

Контактні телефони в контактній інформації

Надаючи свої контактні дані, обов'язково вказуйте номер телефону для зв'язку.

Відсутність множинної реклами

Не публікуйте один і той самий матеріал більше одного разу.