Токарний верстатM-TOS
SV 18 R x 1250
Токарний верстат
M-TOS
SV 18 R x 1250
Стан
Вживаний
Місцезнаходження
Chemnitz 

Зображення показують
Показати карту
Дані про машину
- Назва машини:
- Токарний верстат
- виробник:
- M-TOS
- Модель:
- SV 18 R x 1250
- Номер машини:
- 844 12 64
- Стан:
- капітально відремонтований (вживаний)
- функціональність:
- повністю працездатний
Ціна та місцезнаходження
- Місцезнаходження:
- Heidelberger Str. 1, 09114 Chemnitz, DE
Зателефонувати
Продаж машин

Знайшли нову машину? Тепер перетворіть старе на гроші.
Отримайте найкращу ціну через Machineseeker.
Докладніше про продаж машин
Докладніше про продаж машин
Технічні деталі
- Діаметр точіння над поперечним супортом:
- 215 мм
- Отвір шпинделя:
- 40 мм
- Діаметр точіння:
- 380 мм
- Висота центру:
- 190 мм
- Ширина по центру:
- 1 250 мм
- Штрих пера:
- 120 мм
- Загальна довжина:
- 3 020 мм
- Загальна ширина:
- 950 мм
- Загальна висота:
- 1 500 мм
- Максимальна швидкість шпинделя:
- 2 800 об/хв
- Швидкість шпинделя (хв.):
- 14 об/хв
- Загальна вага:
- 1 850 кг
- Тримач пінолі:
- MK 3
- Максимальна вага заготовки:
- 300 кг
Деталі пропозиції
- ID оголошення:
- A18666931
- оновлення:
- останній раз 10.06.2025
Опис
Виставкова токарна верстат, доступний зі складу.
Після оголошення про банкрутство Trens ми докладаємо максимум зусиль і капітально ремонтуємо токарні верстати TOS, а згодом і Trens. Усі машини повністю розбираються до останнього гвинта.
Ось як проходить у нас капітальний ремонт:
1. Очищення машин, демонтаж окремих вузлів
2. Шліфування: станина, супорт, поперечний супорт, шпиндель, піноль задньої бабки
3. Шліфування і шабрування напрямних верхнього супорта, заміна: трапецеїдального гвинта з гайкою і клинової рейки
4. Шабрування направляючих поверхонь: шпиндель, супорт, поперечний супорт і задня бабка відповідно до протоколу точності
5. Заміна: гвинта з гайкою, клинової рейки й основи Multifix для поперечного супорта (включаючи 2 касети для різців)
6. Повний демонтаж і заміна необхідних запчастин у коробці ходів, коробці різьби, коробці шпинделя, коробці передач, задній бабці, поперечному та верхньому супорті
7. Встановлення або заміна зубчастої рейки, ремонт ходового та тяглового гвинта
8. Повна заміна підшипників у всіх вузлах
9. Повна заміна машинних табличок
10. Грунтування машини, герметизація, шліфування, поліуретанове фарбування, фарбування аксесуарів – білий RAL 9003, антрацит RAL 7016
11. Нова електрошкаф з електрокомпонентами, заміна: головного двигуна, двигуна швидкого ходу, гідравлічного насосу, кабелів, світлодіодного освітлення робочого простору
12. Складання протоколу точності та електричного звіту
13. Огляд і приймання машини на заводі
Усі капітально відремонтовані машини мають CE-сертифікат і 12 місяців гарантії.
Виконання CE:
- Захист патрона з кінцевим вимикачем
- Передній захист від стружки, змонтований на супорт
- Задній захист від стружки
- Захист ходового й тяглового гвинта
- Гальмування після аварійної зупинки – не більше 2 секунд
Додаткові аксесуари (б/в):
- Тризажимний патрон Ø 190 мм
- Чотиризажимний патрон Ø 190 мм
- Тризажимний патрон Ø 240 мм
- Чотиризахватна планшайба Ø 320 мм
- Підтримувальна конусна втулка для супорта
- Різноманітні кулачки для патрона (10 шт.)
- Комплект цангових патронів Ø 2-25 мм з тримачем для цанг та тягловим штоком
- Спеціальний комплект цанг (10 шт.) з тримачем для цанг
Dksdpfx Adsv Hzqxoreu
- Чотирипозиційний державник для різців
Оголошення було перекладено автоматично. Можливі помилки перекладу.
Після оголошення про банкрутство Trens ми докладаємо максимум зусиль і капітально ремонтуємо токарні верстати TOS, а згодом і Trens. Усі машини повністю розбираються до останнього гвинта.
Ось як проходить у нас капітальний ремонт:
1. Очищення машин, демонтаж окремих вузлів
2. Шліфування: станина, супорт, поперечний супорт, шпиндель, піноль задньої бабки
3. Шліфування і шабрування напрямних верхнього супорта, заміна: трапецеїдального гвинта з гайкою і клинової рейки
4. Шабрування направляючих поверхонь: шпиндель, супорт, поперечний супорт і задня бабка відповідно до протоколу точності
5. Заміна: гвинта з гайкою, клинової рейки й основи Multifix для поперечного супорта (включаючи 2 касети для різців)
6. Повний демонтаж і заміна необхідних запчастин у коробці ходів, коробці різьби, коробці шпинделя, коробці передач, задній бабці, поперечному та верхньому супорті
7. Встановлення або заміна зубчастої рейки, ремонт ходового та тяглового гвинта
8. Повна заміна підшипників у всіх вузлах
9. Повна заміна машинних табличок
10. Грунтування машини, герметизація, шліфування, поліуретанове фарбування, фарбування аксесуарів – білий RAL 9003, антрацит RAL 7016
11. Нова електрошкаф з електрокомпонентами, заміна: головного двигуна, двигуна швидкого ходу, гідравлічного насосу, кабелів, світлодіодного освітлення робочого простору
12. Складання протоколу точності та електричного звіту
13. Огляд і приймання машини на заводі
Усі капітально відремонтовані машини мають CE-сертифікат і 12 місяців гарантії.
Виконання CE:
- Захист патрона з кінцевим вимикачем
- Передній захист від стружки, змонтований на супорт
- Задній захист від стружки
- Захист ходового й тяглового гвинта
- Гальмування після аварійної зупинки – не більше 2 секунд
Додаткові аксесуари (б/в):
- Тризажимний патрон Ø 190 мм
- Чотиризажимний патрон Ø 190 мм
- Тризажимний патрон Ø 240 мм
- Чотиризахватна планшайба Ø 320 мм
- Підтримувальна конусна втулка для супорта
- Різноманітні кулачки для патрона (10 шт.)
- Комплект цангових патронів Ø 2-25 мм з тримачем для цанг та тягловим штоком
- Спеціальний комплект цанг (10 шт.) з тримачем для цанг
Dksdpfx Adsv Hzqxoreu
- Чотирипозиційний державник для різців
Оголошення було перекладено автоматично. Можливі помилки перекладу.
Постачальник
Примітка: Зареєструйтеся безкоштовно або увійдіть в систему, щоб отримати доступ до всієї інформації.
Відправити запит
Телефон & Факс
+49 371 3... оголошення
Ваше оголошення було успішно видалено
Виникла помилка