Рейхсфлот.Still
FM-X17
Рейхсфлот.
Still
FM-X17
фіксована ціна додається ПДВ
3 650 EUR
рік випуску
2010
Стан
Вживаний
Місцезнаходження
Wijchen 

Зображення показують
Показати карту
Дані про машину
- Назва машини:
- Рейхсфлот.
- виробник:
- Still
- Модель:
- FM-X17
- рік випуску:
- 2010
- Стан:
- вживаний
- Напрацювання годин:
- 6 019 h
Ціна та місцезнаходження
фіксована ціна додається ПДВ
3 650 EUR
- Місцезнаходження:
- Havenweg 6, 6603AS Wijchen, Nederland
Зателефонувати
Технічні деталі
- Висота підйому:
- 7 700 мм
- Вільний підйом:
- 2 720 мм
- Тип пального:
- електричний
- Тип щогли:
- триплекс
- Довжина вил:
- 1 200 мм
- Загальна висота:
- 3 100 мм
- Загальна довжина:
- 1 700 мм
- Загальна ширина:
- 1 270 мм
- Колір:
- інше
Деталі пропозиції
- ID оголошення:
- A19305666
- Референсний номер:
- WKH5.676
- оновлення:
- останній раз 13.10.2025
Опис
Власна вага: 3 500 кг
Вантажопідйомність: 1 700 кг
- Підйомна сила: 1 700 кг
- Висота підйому: 7 700 мм
- Загальна висота: 3 100 мм
- Вільний підйом: 2 720 мм
- Довжина вил: 1 200 мм
- Мінімальна ширина вил: 750 мм
- Навісне обладнання: Бічне зміщення
- Опції: Вільний підйом
- Щогла: Тріплекс
- Привід: Електричний
- Марка/модель: 24/4 PzS620
- Ємність: 620 А·год
- Напруга акумулятора: 48 В
- Напрямок руху: 2 напрями
- Рік випуску: 2010
- Документація доступна: Ні
- Серійний номер: 511801A01314
- Наробіток: 6 019 год
- Транспортні розміри: 1 700 мм x 1 270 мм x 3 100 мм (Д x Ш x В)
- Транспортна вага [кг]: 3 500 кг
- Кількість транспортних пакетів [шт.]: 1
Godswqghcopfx Adxouh
Фінансова інформація
ПДВ: Вказана ціна без ПДВ
ПДВ/податкове різницеве оподаткування: ПДВ може бути відшкодований для підприємців
Доставка та прийом у залік можливі у будь-який час для всієї промислової техніки.
Tess van den Boom
Оголошення було перекладено автоматично. Можливі помилки перекладу.
Вантажопідйомність: 1 700 кг
- Підйомна сила: 1 700 кг
- Висота підйому: 7 700 мм
- Загальна висота: 3 100 мм
- Вільний підйом: 2 720 мм
- Довжина вил: 1 200 мм
- Мінімальна ширина вил: 750 мм
- Навісне обладнання: Бічне зміщення
- Опції: Вільний підйом
- Щогла: Тріплекс
- Привід: Електричний
- Марка/модель: 24/4 PzS620
- Ємність: 620 А·год
- Напруга акумулятора: 48 В
- Напрямок руху: 2 напрями
- Рік випуску: 2010
- Документація доступна: Ні
- Серійний номер: 511801A01314
- Наробіток: 6 019 год
- Транспортні розміри: 1 700 мм x 1 270 мм x 3 100 мм (Д x Ш x В)
- Транспортна вага [кг]: 3 500 кг
- Кількість транспортних пакетів [шт.]: 1
Godswqghcopfx Adxouh
Фінансова інформація
ПДВ: Вказана ціна без ПДВ
ПДВ/податкове різницеве оподаткування: ПДВ може бути відшкодований для підприємців
Доставка та прийом у залік можливі у будь-який час для всієї промислової техніки.
Tess van den Boom
Оголошення було перекладено автоматично. Можливі помилки перекладу.
Постачальник
Примітка: Зареєструйтеся безкоштовно або увійдіть в систему, щоб отримати доступ до всієї інформації.
Зареєстровано з: 2017
Відправити запит
Телефон & Факс
+31 487 2... оголошення
Ці оголошення також можуть вас зацікавити.
мала оголошення

1 844 km
Рейхсфлот.
StillFM-X17
StillFM-X17
мала оголошення

1 660 km
Річ -фур
StillFM-X17 - NUR 1418 h
StillFM-X17 - NUR 1418 h
мала оголошення

1 889 km
Рейхсфлот.
STILLFM-X17
STILLFM-X17
мала оголошення

1 620 km
Вузькопроходний навантажувач
STILLFM-X 17 Hubhöhe 8,9 m, 1.700 kg tele. Gabel
STILLFM-X 17 Hubhöhe 8,9 m, 1.700 kg tele. Gabel
мала оголошення

1 769 km
Річ -фур
StillFM-X17 // HH 6820mm // Batterie TOP 80 % Elektro /
StillFM-X17 // HH 6820mm // Batterie TOP 80 % Elektro /
мала оголошення

1 846 km
FM x 17 SE * Триплекс FFL !!
STILLFM x 17 SE * Triplex FFL !!
STILLFM x 17 SE * Triplex FFL !!
мала оголошення

1 844 km
Рейхсфлот.
StillFM-X17
StillFM-X17
мала оголошення

1 846 km
FM-x 17 - Atex Miretti EX 2G / Зона 1 * Триплекс FFL !!
STILLFM-x 17 - Atex Miretti EX 2G / Zone 1 * Triplex FFL !!
STILLFM-x 17 - Atex Miretti EX 2G / Zone 1 * Triplex FFL !!
мала оголошення

1 844 km
Рейхсфлот.
StillFM-X17
StillFM-X17
мала оголошення

1 844 km
Рейхсфлот.
StillFM-X17
StillFM-X17
Ваше оголошення було успішно видалено
Виникла помилка