Циліндрична шліфувальна машина - універсальнаKELLENBERGER
Kel-Varia UR225-1500 1-2-6-7
Циліндрична шліфувальна машина - універсальна
KELLENBERGER
Kel-Varia UR225-1500 1-2-6-7
рік випуску
2002
Стан
Вживаний
Місцезнаходження
Kirchheim unter Teck 

Зображення показують
Показати карту
Дані про машину
- Назва машини:
- Циліндрична шліфувальна машина - універсальна
- виробник:
- KELLENBERGER
- Модель:
- Kel-Varia UR225-1500 1-2-6-7
- рік випуску:
- 2002
- Стан:
- вживаний
Ціна та місцезнаходження
- Місцезнаходження:
- 73230 Kirchheim
Зателефонувати
Продаж машин

Знайшли нову машину? Тепер перетворіть старе на гроші.
Отримайте найкращу ціну через Machineseeker.
Докладніше про продаж машин
Докладніше про продаж машин
Деталі пропозиції
- ID оголошення:
- A17404443
- Референсний номер:
- 1056-M24Vari
- оновлення:
- останній раз 27.03.2025
Опис
Діаметр шліфування 450 мм
Довжина шліфування 1500 мм
Висота центру 225 мм
Система управління FAGOR
ОСНАЩЕННЯ
-T1: Діаметр шліфувального круга 500 мм
-T2: Діаметр шліфувального круга 400 мм
-T6: Пристрій для внутрішнього шліфування
-T7: Пристрій для внутрішнього шліфування
-Шпиндельний мотор з водяним охолодженням 9,8 кВт
-Система вимірювання інструменту Marposs
-Активне позиціонування по довжині
-Kel-Set
-Безконтактна система контролю GAP від ELASO на T1 та T2, інтегрована у інтерфейс керування
-GAP на T3/T4 через датчик рідини
-Напівавтоматичне балансування від ELASO, інтегроване у інтерфейс керування для T1/T2
-Задня бабка гідравлічна з тонким регулюванням ±150 мікрон
-Пристрій для алмазної правки на нижньому столі з боку шпиндельної бабки
-Пристрій для алмазної правки на нижньому столі з боку задньої бабки
-Пристрій для алмазної правки на верхньому столі
-Нове обслуговування та ергономічне огородження
ДОДАТКОВЕ ОСНАЩЕННЯ:
Шпиндельна бабка з прямим приводом
* настійно рекомендується для шліфування нециліндричних деталей
* максимальна маса деталі у підвісному стані — 75 кг
* максимальна маса деталі між центрами — 150 кг
* з водяним охолодженням
* MK5, комбінований з коротконевим патроном по DIN 55026
* Орієнтована зупинка шпинделя
* Стаціонарна основа
B-вісь з прямим приводом, висота центра 225 мм
* надзвичайно жорстка на кручення
* високоточне позиціонування
* роздільна здатність °
Fodpfxsuxfu Ns Adxogh
* водяне охолодження
МЕХАНІЧНА РЕМОНТ:
-Повний капітальний ремонт відповідно до протоколу вимірювань Kellenberger
-Новий фарбувальний покрив
Нова гідравлічна станція:
- Покращене температурне регулювання (масляний охолоджувач)
- Економія енергії: лише один насос, і той працює не постійно!
- Контроль тиску
- Контроль вмісту води в гідростатичному маслі
(Раннє розпізнавання пошкоджень складчастих ущільнень)
Гідростатичний ходовий гвинт по осі X
- Без зносу, оскільки під час роботи немає контакту
- Без втрати точності навіть при тривалій роботі під повним навантаженням на максимальній швидкості
- Без тертя при малих швидкостях
- Відсутність реверсивного стрибка сили тертя при зміні напрямку обертання
- Передає найменші обертальні рухи
- Відсутній ефект прилипання-ковзання навіть на малих швидкостях
- Відсутність коливань крутного моменту через обертання кульок
- Вища осьова жорсткість порівняно з кульковими гвинтами
- Значно краща демпфірування, тому краща якість поверхні деталі та довший термін служби інструмента
- Відсутність вібрацій через обертання кульок
- Підходить для високих швидкостей і прискорень
- Дешева альтернатива лінійному двигуну з вищою точністю та значно меншою теплопродуктивністю
- Значно менші втрати потужності, немає проблем зі стружкою на постійному магніті
- Значно менше охолодження, ніж у лінійних двигунів
Електричний ремонт:
-Нова сучасна система ЧПК для круглошліфувальних верстатів з операторською панеллю BEMA
-Нова електрощитова шафа
-Нова приводна техніка
-Заміна всіх електричних кабелів, реле тиску тощо
-Нові абсолютні лінійні шкали по осях X і Z
-Новий абсолютний енкодер (для осі B)
Система управління:
Програмне забезпечення для шліфування складається з базової ліцензії та різноманітних опцій відповідно до оснащення верстата.
Базовий софт:
- Зовнішнє й внутрішнє маятникове шліфування
- Зовнішнє й внутрішнє шліфування прорізей
- Зовнішнє й внутрішнє торцеве маятникове шліфування
- Зовнішнє й внутрішнє торцеве шліфування прорізей
- Зовнішнє й внутрішнє конічне маятникове шліфування
Оголошення було перекладено автоматично. Можливі помилки перекладу.
Довжина шліфування 1500 мм
Висота центру 225 мм
Система управління FAGOR
ОСНАЩЕННЯ
-T1: Діаметр шліфувального круга 500 мм
-T2: Діаметр шліфувального круга 400 мм
-T6: Пристрій для внутрішнього шліфування
-T7: Пристрій для внутрішнього шліфування
-Шпиндельний мотор з водяним охолодженням 9,8 кВт
-Система вимірювання інструменту Marposs
-Активне позиціонування по довжині
-Kel-Set
-Безконтактна система контролю GAP від ELASO на T1 та T2, інтегрована у інтерфейс керування
-GAP на T3/T4 через датчик рідини
-Напівавтоматичне балансування від ELASO, інтегроване у інтерфейс керування для T1/T2
-Задня бабка гідравлічна з тонким регулюванням ±150 мікрон
-Пристрій для алмазної правки на нижньому столі з боку шпиндельної бабки
-Пристрій для алмазної правки на нижньому столі з боку задньої бабки
-Пристрій для алмазної правки на верхньому столі
-Нове обслуговування та ергономічне огородження
ДОДАТКОВЕ ОСНАЩЕННЯ:
Шпиндельна бабка з прямим приводом
* настійно рекомендується для шліфування нециліндричних деталей
* максимальна маса деталі у підвісному стані — 75 кг
* максимальна маса деталі між центрами — 150 кг
* з водяним охолодженням
* MK5, комбінований з коротконевим патроном по DIN 55026
* Орієнтована зупинка шпинделя
* Стаціонарна основа
B-вісь з прямим приводом, висота центра 225 мм
* надзвичайно жорстка на кручення
* високоточне позиціонування
* роздільна здатність °
Fodpfxsuxfu Ns Adxogh
* водяне охолодження
МЕХАНІЧНА РЕМОНТ:
-Повний капітальний ремонт відповідно до протоколу вимірювань Kellenberger
-Новий фарбувальний покрив
Нова гідравлічна станція:
- Покращене температурне регулювання (масляний охолоджувач)
- Економія енергії: лише один насос, і той працює не постійно!
- Контроль тиску
- Контроль вмісту води в гідростатичному маслі
(Раннє розпізнавання пошкоджень складчастих ущільнень)
Гідростатичний ходовий гвинт по осі X
- Без зносу, оскільки під час роботи немає контакту
- Без втрати точності навіть при тривалій роботі під повним навантаженням на максимальній швидкості
- Без тертя при малих швидкостях
- Відсутність реверсивного стрибка сили тертя при зміні напрямку обертання
- Передає найменші обертальні рухи
- Відсутній ефект прилипання-ковзання навіть на малих швидкостях
- Відсутність коливань крутного моменту через обертання кульок
- Вища осьова жорсткість порівняно з кульковими гвинтами
- Значно краща демпфірування, тому краща якість поверхні деталі та довший термін служби інструмента
- Відсутність вібрацій через обертання кульок
- Підходить для високих швидкостей і прискорень
- Дешева альтернатива лінійному двигуну з вищою точністю та значно меншою теплопродуктивністю
- Значно менші втрати потужності, немає проблем зі стружкою на постійному магніті
- Значно менше охолодження, ніж у лінійних двигунів
Електричний ремонт:
-Нова сучасна система ЧПК для круглошліфувальних верстатів з операторською панеллю BEMA
-Нова електрощитова шафа
-Нова приводна техніка
-Заміна всіх електричних кабелів, реле тиску тощо
-Нові абсолютні лінійні шкали по осях X і Z
-Новий абсолютний енкодер (для осі B)
Система управління:
Програмне забезпечення для шліфування складається з базової ліцензії та різноманітних опцій відповідно до оснащення верстата.
Базовий софт:
- Зовнішнє й внутрішнє маятникове шліфування
- Зовнішнє й внутрішнє шліфування прорізей
- Зовнішнє й внутрішнє торцеве маятникове шліфування
- Зовнішнє й внутрішнє торцеве шліфування прорізей
- Зовнішнє й внутрішнє конічне маятникове шліфування
Оголошення було перекладено автоматично. Можливі помилки перекладу.
Постачальник
Примітка: Зареєструйтеся безкоштовно або увійдіть в систему, щоб отримати доступ до всієї інформації.
Зареєстровано з: 2002
Відправити запит
Телефон & Факс
+49 7021 ... оголошення
Ваше оголошення було успішно видалено
Виникла помилка