Unimog екскаватор фронтальний навантажувачMercedes-Benz
Unimog U424/U1000
Unimog екскаватор фронтальний навантажувач
Mercedes-Benz
Unimog U424/U1000
рік випуску
1979
Стан
Вживаний
Місцезнаходження
Heidenheim an der Brenz 

Зображення показують
Показати карту
Дані про машину
- Назва машини:
- Unimog екскаватор фронтальний навантажувач
- Виробник:
- Mercedes-Benz
- Модель:
- Unimog U424/U1000
- Рік випуску:
- 1979
- Стан:
- добрий (вживаний)
- Функціональність:
- повністю працездатний
Ціна та місцезнаходження
- Місцезнаходження:
- Alfredshöhe 17, 89522 Heidenheim, Deutschland

Зателефонувати
Технічні деталі
- Пробіг:
- 13 790 км
- Потужність:
- 90 кВт (122,37 к.с.)
- Загальна вага:
- 6 950 кг
- Тип пального:
- дизель
- Конфігурація осей:
- 2 осі
- Витрати пального (змішані):
- 10 л/100 км
Деталі пропозиції
- ID оголошення:
- A20554015
- Оновлення:
- останній раз 18.11.2025
Опис
1600 мотогодин / загальний пробіг 13 800 км! Витрата близько 10 л / 100 км дизеля.
Фронтальний навантажувач Schmidt FL4 із швидкознімною лопатою та вилами для піддонів.
Майже весь свій «унімозіний» вік зберігався лише у критому приміщенні. Ніколи не експлуатувався взимку. Жодної іржі знизу.
Двигун OM 352, 6-циліндровий, 5638 см³, 95 к.с., економний (близько 10 літрів на 100 км), плавна робота й «оригінальний глибокий звук».
Iedpfx Abjxxkk Uexebd
Унікальний екземпляр. Надійно служив мені під час усіх будівельних робіт без жодних технічних несправностей, «тепер усе завершено». Віддаю як колекційну одиницю або для подальшого використання. Є в комплекті майстернянський посібник. Я придбав Unimog у першого власника — тому я лише другий власник вже 14 років. Перша реєстрація — листопад 1979. Я проїхав на ньому лише близько 2000 км.
Слід замінити синхронізатори коробки передач.
Дозволена повна маса — 6,95 т (можна керувати зі «старим водійським посвідченням категорії 3»).
Повністю звільнений від податку! «Самохідна робоча машина-екскаватор». Щорічні витрати лише приблизно 250 € на страховку + техогляд, без екологічного контролю.
Машина зареєстрована та використовується / На ходу з техоглядом, усе працює!
За 43 роки експлуатації переважно гумові та м’які деталі могли втратити еластичність, тому було замінено:
Головний циліндр зчеплення, циліндр перемикання груп, 4/2-ходовий клапан, прокладка головки блоку... Корпус зчеплення «дуже сухий»…
Оголошення було перекладено автоматично. Можливі помилки перекладу.
Фронтальний навантажувач Schmidt FL4 із швидкознімною лопатою та вилами для піддонів.
Майже весь свій «унімозіний» вік зберігався лише у критому приміщенні. Ніколи не експлуатувався взимку. Жодної іржі знизу.
Двигун OM 352, 6-циліндровий, 5638 см³, 95 к.с., економний (близько 10 літрів на 100 км), плавна робота й «оригінальний глибокий звук».
Iedpfx Abjxxkk Uexebd
Унікальний екземпляр. Надійно служив мені під час усіх будівельних робіт без жодних технічних несправностей, «тепер усе завершено». Віддаю як колекційну одиницю або для подальшого використання. Є в комплекті майстернянський посібник. Я придбав Unimog у першого власника — тому я лише другий власник вже 14 років. Перша реєстрація — листопад 1979. Я проїхав на ньому лише близько 2000 км.
Слід замінити синхронізатори коробки передач.
Дозволена повна маса — 6,95 т (можна керувати зі «старим водійським посвідченням категорії 3»).
Повністю звільнений від податку! «Самохідна робоча машина-екскаватор». Щорічні витрати лише приблизно 250 € на страховку + техогляд, без екологічного контролю.
Машина зареєстрована та використовується / На ходу з техоглядом, усе працює!
За 43 роки експлуатації переважно гумові та м’які деталі могли втратити еластичність, тому було замінено:
Головний циліндр зчеплення, циліндр перемикання груп, 4/2-ходовий клапан, прокладка головки блоку... Корпус зчеплення «дуже сухий»…
Оголошення було перекладено автоматично. Можливі помилки перекладу.
Постачальник
Примітка: Зареєструйтеся безкоштовно або увійдіть в систему, щоб отримати доступ до всієї інформації.
Зареєстровано з: 2016
Відправити запит
Телефон & Факс
+49 7321 ... оголошення
Ваше оголошення було успішно видалено
Виникла помилка


































